Katastrofstart ur mitt perspektiv

Idag ska hela skolan, både elever och all personal, ha en aktivitetsdag. Nu kanske vi inte har det så fett med pengar att vi kan åka till Bodaborg eller hyra en idrottshall som rymmer oss llihopa, så vi tar den enklaste och billigaste aktiviteten - att gå i skogen.

Så nu i morse mitt bland alla flyttkartonger så har jag förberett mig med en heldag i skogen. Machete, djungelolja, salubrin och så vidare. Skämt åsido, det var en pastasallad och ett par vattenflaskor jag tog med. Efter en stadig furkost cyklade jag till jobbet och såg fram emot att stärka mig med en kopp kaffe. Jag kliver in i matsalen och ser att det ligger påsar överallt och varje innehåller en bulle, tunnbrödsrulle med skicka i och en apelsin-Smakis. Kökspersonalen ska ju också vara med och vandra och har således inte haft tid att göra ordning kaffe.

Min reaktion;

Nooo!!

Noooooooooo!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: BigB.

MOahahahahahah... Så går dte när man inte dricker kaffe hemma som vi vanliga dödliga får ;)
Ovanligt många stavfel Tobbe, är du stressad??

Postat av: Johansson

Du kunde bryggt en kanna kaffe istället för att blogga..;).

2007-10-04 @ 10:40:48
Postat av: Katja

En annan skulle ALDRIG klara av en hel dag i De Blå Bergen utan kaffe. Ta med en termos nästa gång!!

2007-10-04 @ 11:25:20
Postat av: J

Har ni inte nån kaffeautomat i lärarrummet?

2007-10-04 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback