Jag är kvar, jag är kvar....

Jodå, jag överlevde spinningen igår. Det var jobbigt, men inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Kanske var det bara att jag inte hade rätt motstånd. När instruktören beordrade oss att ha medelmotstånd, så rattade jag fram och tillbaka och frågade mig själv hela tiden - vafan är medel då?!?

Man får väl ge det några gånger tills man hittar rätt, antar jag.

Idag har vi varit riktiga svenssons och handlat saker till lägenheten. Mest smått och gott, inga stora saker. Mor med vänner har ackompanjerat oss och lagade en utsökt middag till oss här hemma.

Nu är vi helt färdiga för idag. Kolla lite på tv och somna på soffan är väl det som kommer att hända oss snart....

Kommentarer
Postat av: J

Du får väl fråga instruktören om vad medel är för nåt. Det är väl därför du har en instruktör för att du ska kunna fråga.

2007-10-27 @ 22:21:14
Postat av: Anonym

Så du menar att mitt under passet när instruktören leder en grupp på 40 motionärer, så ska jag gå fram och be henne avbryta täningen för att jag vill veta vad som är medelmotstånd??

2007-10-28 @ 09:49:07
Postat av: J

Aha var det så många,... trodde inte ni var mner än 4-5 st typ... då förstår jag att du inte gick fram o frågade.

2007-10-28 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback