Höstjacka

För ungefär 1,5 månad sen så tyckte ju jag att morgnarna var lite kyliga och började då fundera på att köpa en höstjacka. Har länge suktat efter en skepparkavaj. Förra året letade jag efter en, men hittade inget som passade mig bra.

Så jag hade inga förhoppningar om att hitta en bra, men så stod det en där i en liten obskyr WE-affär. Så jag slog till och tänkte använda den på studs. Men så blev det ju en sådär riktig brittsommar, så den fick stanna i garderoben hemma och vänta på sin tur.

Men nu de senaste veckorna har kylan tagit sin grepp (speciellt i morse, fy fan vad kallt det var!) och jackan har använts mer frekvent. Den är skön och ser riktig bra ut. Lite svår och vuxen. Bra så.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Kan man få se en bild?

Postat av: Katja

Ja, just det, och vad hände med bilden på jeansen Mannen så vackert LOVADE :-O

2007-10-11 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback