En pikant detalj om mig

Igår kväll besökte vi ett par som hade ett gemensamt födelsedagsfest. Vi kände inte så många, men paret hade några lekar i bakfickan som gjorde att vi alla fick umgås över vängränserna. I olika lag skulle vi ha en stund där vi pratade med varandra för att lära känna varandra. Paret hade alltså personliga frågor om varenda gäst och förhoppningsvis skulle vi ha berättat om den detaljen för dem andra.

Tyvärr hade jag inte min sambos illvillga plan för mig i åtanke, så den lilla detaljen att jag hade varit med i mellanstadiets skolkör berättade jag inte så vi fick inga poäng tack vare mig.

Senare på kvällen gav vi upp och väl hemma så lade vi oss rätt så snabbt.

Idag har vi städat den gamla lägenheten hela dagen. Det var gnugga och det var svinto och det var spackel och det var rengöringsmedel och det var det ena och det andra...

Det jävliga är att vi inte blev färdiga. Så i veckan ser vi fram emot ännu mer slutstädning. Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback