Comebackens första träningspass

Slut med lektionerna för den här veckan. Ska förbi stan och lämna in cykeln för en halvårskontroll. Man kunde tydligen få göra det på den affären jag köpte cykeln i januari. Då kollar de genom allting för att se att muttrar och skruvar sitter på sina platser.

Ska också köpa ett träningskort på, hrmm, Friskis och Svettis. Nu är det dags att ta tag i träningen igen. Uppehåll på tre-fyra veckor är inte bra, å andra sidan så har jag haft mina "pass" med att bära kartonger upp och ner dem senaste veckorna. men idag orkar jag inte träna. mitt första försiktiga steg får bli att gå till receptionen och köpa träningskortet. Det får bli dagens pass.

Lägenheten börjar se bra ut. Nu kan man känna att man får positiv energi när man är hemma. Så var det inte riktigt förra veckan, då allt låg i kaos och man kunde inte hitta sina skor. Då var humöret verkligen på låg nivå. nu vet man iallafall var osthyveln finns och kan med gott samvete vakna upp på morgonen utan att riva bort hårtestar för att man kliver rakt ut bland massa lådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback