Bild på brallorna!

Fy fasen vad svårt det var att fixa bilder på sig själv. Helt plötsligt har jag fått nyfunnen respekt på alla personer som lägger upp bilder på sig själv varje dag. Ni har talang!

Eftersom dygnet bara har 24 timmar, så får ni nöja er med en bild på mina nya byxor. Eller de är snart en månad gamla och jag arbetar som mest just nu med att få in den där exklusiva patinan på dem. Här en bild utan krusiduller förutom tidsinställd fotografering och undanstädande av massa saker som skräpade i hallen.


image33

Och som bonus, en liten sneak-peak till alla mina kvinnliga fans därute och så du också, J.


Kommentarer
Postat av: J

Tack för den fina bilden. Finns det fler? :)

2007-10-16 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback