Tänk om man kunde styra lite

Om jag kunde få styra över kosmos och dirigera lite vad som skulle hända dag för dag, så skulle jag se till att alla problem som dyker upp på jobbet kommer på måndagen eller tisdagen, så man kunde lösa det under veckan.

Inte som nu, när ett rätt så stort problem dyker upp idag och man inte har kommit på en tillfredsställande lösning än. Det här kommer att gnuggas under helgen och jag som hade tänkt ägna mig åt avkopplande spa. Får göra allt som står i min makt att INTE tänka på det under helgen, men jag vet redan att det är kört.

Såvida inte jag sjukskriver mig nästa vecka. Då flyttar jag ju bara problemet till någon annan och jag kan få mitt avkopplande spa imorgon......

Kommentarer
Postat av: Nova

Orkar jag, orkar du.:) Faen vad mkt det är i terminslut som ska göras alltså. Stress o press jämt. Har du mejladress eller msn så kanske vi kan tipsa varandra om lite pedagogiska tankar?:)

Postat av: Nova

Fiii faen!!!Jag garvar så jag gråter och det är sant. Hur lyckas du? När jag läste ditt äldre inlägg om Skillnaden på manligt och kvinnligt så fick jag verkligen träna magmusklerna. Jag torkar tårarna här nu och ska iväg till tvn och se På Spåret. Jag kommer verkligen följa din blogg varje dag framöver. Mitt i allt slitet här så har man åtminstone något att garva åt och med. TACK!

2007-11-30 @ 20:02:57
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Tobbe

Kul att man kan underhålla lite! =)

2007-12-01 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback