Soft helg

Helgen har varit sådär lugn skön. I fredags blev det inte mer än att hyra en film, äta lite gott och sen somna lagom till sluttexterna. Lördagen tog vi tag i barnrummet och har rensat ganska kraftigt därinne. Istället börjar vinden bli överbelamrat och vi får hoppas att inget mer ska upp dit.

Sambon fick några vänner på besök och då passade jag på att kolla på fotboll. En skön bortaseger för Liverpool mot Newcastle satte fint, men det ryktas om oroligheter bakom kulisserna i liverpool. Det är aldrig bra, men kanske några raka segrar lugnar ner snacket?

Lördagen avslutades med en spelkväll hos P som var väldig trevligt.

Idag har vi gått runt lite i stan och köpt julklappar. Eller sambon har köpt lite, själv har jag inte ens börjat tänka på julklappar. Kanske dags att göra det nu....

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Hej där ...jag satt och läste tidningen och fick kaffet...*imaginärt kaffe* i vrångstrupen. Hm utnyttjar barnarbete och de tänker inte göra något åt det. Jag har skrivit ihop en liten grej som uppmanar bojkott. Jag vore dig evigt tacksam om du ville sprida budskapet. Här är länken
http://smuleliten.blogg.se/1196027244_25_november_2007__boj.html#comment

Postat av: Johansson

Håller med Leticia. Barn ska inte göra barnarbete; de har ingen känsla för kvalite.

2007-11-26 @ 00:55:37
Postat av: Nova

Du skriver otroligt bra och jag ler med hela
hue när jag läser en del saker och vissa nickar jag instämmande då jag öggnar igenom.:)

2007-11-26 @ 07:34:12
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Tobbe

Elinleticia; Ja, jag ska ta tag i det ikväll.. På nåt sätt..

Johansson; Det är samma sak med fotbollar!

Nova; Tack!

2007-11-26 @ 10:25:56
Postat av: elinleticia

Johansson: *skrattar*...den var bra!

2007-11-26 @ 11:37:07
URL: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback