Skjorta ska det vara

Vill man ha komplimanger för sin klädsel här på skolan, så ska man bära skjorta. Iallafall för mig. Flera har kommenterat hur fin klädd jag är idag, så man kan ju vända på det och tänka vad de tycker om en när man går i t-shirt och tröja som vanligt.

Ska snart iväg för ett spinningpass och förbättra konditionen. Sen ska jag tillbaks hit på jobbet då vi ska ha informationskväll för avgångseleverna angående gymnasieval. Förhoppningsvis hinner jag äta något mellan träningen och informationen. Annars kommer jag bli oerhörd grinig och det kanske inte är så bra med så många människor där.....


Kommentarer
Postat av: Tjej

Det kan kanske bero på att du ser snyggare ut i skjorta än T-shirt.

2007-11-08 @ 21:35:21
Postat av: Kille

Och möjligtvis var skjortan långärmad ;)

2007-11-08 @ 22:01:19
Postat av: Kille. igen

Rutig! Ruuutig skulle det varit, inte långärmad......

2007-11-08 @ 22:02:08
Postat av: pepo

;) du måste bli så smickrad så du kommer att använda den flera ggr? :P

2007-11-09 @ 08:47:29
Postat av: Tobbe

Tjej; Kanske, men variation gör ju att det uppskattas mera... =)

Kille. Aka BigB; Nej, en ljusblå långärmad... Men nästa gång ska det vara rutig - promise. Rutig rockar!

2007-11-09 @ 11:10:22
Postat av: Tobbe

Pepo; Troligtvis ja.... Men inte så ofta att man sliter ut den... :)

2007-11-09 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback