Orsaken till tidig morgon...

Nu när man är bilägare, så måste man vara med om såna där konstiga saker som bilbesiktning. Min sambo hade bokat en tid klockan sju på morgonen. Jag var väl inte sådär överexalterad angående tidpunkten, men det fick bli ett par smörgåsar att ta med och sen åka dit halvt som halvt i sömnen.

Sambon hade ju vanan inne, men för mig var det lite spännande att se hur allt fungerade. Fast jag kommer inte ihåg så mycket om vad som hände där. Jag var ju, i stort sett, i sömntillstånd där. Det gick bra med besiktningen. ett par fel som vi visste om som vi lätt kan åtgärda och sen var det raka vägen till jobbet för att göra dagen.

Träningen gick bra, ifall ni undrar. Nä, visste väl det, men alltid bra att påpeka det iallafall. Nu ska jag lägga mig och göra natten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback