Min berömda pep-talk....

Nu är arbetsveckan över och det har inte varit en av mina bästa. Känner mig oinspirerad och för detta anklagar jag november. Man har ju för fan inte sett sol på en hel vecka! Om ens det.

Ska träna en timme snart på ährmms och sen hem för en lugn hemmakväll. Imorgon måste vi ta tag i barnrummet. Fortfarande är det mer sopberg än barnrum där och så ska ju barnet inte ha det. Men när man inte känner att det kommer bli arga insändare på lokaltidningen eller att demonstranter står utanför porten, så brådskar det inte riktigt. Man får liksom motivera sig själv att dyka in där och börja rensa.

Så.

Kom igen nu, Tobbe.....

Orka....

Ända in i kak.., elementen på andra sidan.......,
 
och hela vägen och så.....


Kommentarer
Postat av: Nova

I love your peptalk.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback