Måndagskvällsunderhållning

Man har varit utan lektioner i en hel vecka och genast blir man lite ringrostig. Men det går snabbt att bli varm i kläderna och man undervisar med frenesi som vanligt.

Sambon är borta över natten och jag passar då på att fixa lite här på jobbet. När jag väl kommer hem så har jag redan bestämt mig för vad jag ska göra hemma. Jag är så trött på att aldrig kunna använda skjorta nuförtiden för att jag inte har strukit dem sen vi flyttade. Så det är vad jag ska göra ikväll. Stryka skjortor.

Annars rullar det på som vanligt. Har träningsvärk i benen efter gym och spinning i helgen, och så misstänker jag att jag har fått lätt skavsår på ena bröstvårtan. Jag ser ingenting, den är lite knoppig som vanligt, men det gör ont när den sätts i friktion mot t-shirten. Ajajaj.

Det här är troligen nog alldeles för mycket information för era ögon, men jag vill dela med mig. Så varsågod!

Kommentarer
Postat av: Arg man i Fiskis

inte nog med att det var överskottsinformation att berätta om skavsåret, du hade dessutom inte behövt skriva både "troligen" och "nog", faktum är att du inte hade behövt skriva "troligen nog" . Och det är vad ja har förstått helt naturligt med kroppsförändringar under havandeskapet så det är bara att chilla och sätta järnet på tre punkter ikväll.

För övrigt, antar du stryker C blusar oxå, hur gör man för att stryka sådana med resår i?

2007-11-05 @ 15:32:41
Postat av: Tobbe

Du har så rätt så. Så hädanefter ska jag troligen nog förmodligen eventuellt av allt att döma med ganska hög sannolikhet sluta skriva så... ;)

Jag tänkte också på det hållet om kroppsförändringar, men jag lägger den största skuldbördan på en åtsittande t-shirt under spinningpasset igår.

Till sist, nej jag stryker inga blusar och för att på en gång hindra all debatt om patrikalism och genusperspektiv, så handlar det endast allena inte mer än blott om att det inte finns några blusar hemma. Vad JAG vet, är det troligen nog förmodligen eventuellt av allt att döma med ganska hög sannolikhet, bäst att tillägga......

2007-11-05 @ 16:25:26
Postat av: Branting

hehe, övertydlighet för att aldrig mer skada någon kanske? ;)
För övrigt finns det alternatviv till skavsår, sånt kallas plåster/tejp & finns på en persons jobb *Reklam*

Postat av: J

Ähhh det kan aldrig bli för mycket. Lite får man tåla.

2007-11-05 @ 19:29:45
Postat av: Blid man i fiskis

Såklart hon inte har nån blues, hon har ju dig i sitt liv. Tänkte inte på det.

2007-11-06 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback