Man måste tänka på ekonomin nuförtiden

Det blev sent igår. Gymnasieinformationen höll sin tid och jag var hemma kvart i tio ungefär. Fixa matlåda för morgondagen.

Ja, matlåda. Man måste vara ekonomisk nuförtiden inför kommande tyngre ekonomiska tider. Man räknade ut att från födseln till barnett blir 18, så kommer det att kosta föräldrarna i runda slängar en miljon kronor. En miljon! Kronor! Kan man inte dra av sånt här på deklarationen eller?

Iallafall, så ska jag till Stockholm nu på eftermiddagen. Hälsa på kära mor och så är det ju återträff imorgon. Ska berätta mer om det ikväll eller imorgon. Ska försöka hinna träna lite innan jag åker iväg, som del av min fruktade Daddy Boot Camp.

Kommentarer
Postat av: Syster

Din syster då?

2007-11-09 @ 13:25:18
Postat av: Tobbe

*skäms*

Även dig, kära syster!

2007-11-09 @ 13:50:53
Postat av: Branting

meh!! Tänker du inte på din syster som är så fager som få ;)

Postat av: Anonym

Skulle bli mer oroad om han tänkte på sin syster som fager. En syster är bara en syster.

2007-11-10 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback