Lite ont här och där, men annars är det kanon!

Ännu en mörk arbetsdag lider mot sitt slut. Det har varit som en vanlig dag. Bara det att man är trött som en gnu som har jagats av lejon. (En ganska talande liknelse, när man tänker efter)

Ska iallafall snart iväg. Kör en sån där kaosträning där jag hoppar på lite av olika träningsformer här och där. Det känns i kroppen, kan jag säga. Speciellt när man sträcker sig efter något (ryggen), nyser eller hostar (magen), ställer sig upp (benen och röven) och trycker upp en dörr (brösten).

Men det känns ändå hälsosamt jobbigt. Man vet att man har slitit gott för det här och med det ska jag belöna mig själv med ännu ett träningspass idag på spinningen. Daddy Boot Camp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback