Jag behöver hjälp

Min mobil har fått den fula ovanan att stänga av sig självt då och då. Flera gånger har det hänt att jag úpptäckt att den har stängt av sig och när jag sätter på den, så vibrerar den för fullt över alla missade samtal och meddelanden. Jag måste alltså lämna in den. Var där igår och kollade läget.

Visst, det går att lämna in den, men då tar det två veckor och man kan inte få låna en reservtelefon under tiden. Dessutom är mitt sim-kort låst vid 3-telefoner, så jag kan inte rota fram någon gammal mobiltelefon som jag har hemma.

Så någon därute som har tillräcklig med tillit till mig och kan låna ut en 3-telefon som ni inte använder?

Kommentarer
Postat av: J

Men ring 3 o be de att öppna kortet och förklara vad som har hänt.

2007-11-29 @ 08:13:06
Postat av: BigB.

Jag hade en som jag gav bort för inte så längesen, tyvärr..

Postat av: Tobbe

J: Så du tror att de frivilligt går med på att se till att mitt kort kan användas till andra telefoner än deras??

Inte konstigt att du inte är VD i ett företag... ;)

2007-11-29 @ 11:19:21
Postat av: J

Jag vet inte om de gör det men man kan inte få mer än ett nej. Då har man åtminstone provat.

2007-11-29 @ 12:23:53
Postat av: M.

Har en. Använder den som väckarklocka. Men kom hit så löser vi det på nåt sätt.

2007-11-29 @ 12:26:18
Postat av: piggelin

har NEC här om du vill låna?

2007-11-29 @ 13:33:46
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Nova

Tyvärr har Telia och bor för långt bort.:) Innan paketet skulle komma fram så hade väl två veckor gått ändå.:)

2007-11-30 @ 16:06:49
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback