Bedöma sig själv

Snart ska jag bädda ner mig och läsa det nya numret av Offside. Många reportage som vid ett första anblick verkar vara mycket bra.

Idag hade jag ett sånt där halvårsmöte med chefn då vi pratar lite om var jag stårt och hur jag ska utvecklas vidare. Lite som ett utvecklingssamtal fast med den skillnaden att det är jag som står i fokus. Det var skitsvårt att bedöma sig själv. Vad är mina styrkor och svagheter? Öh, jag kanske dricker lite för mycket kaffe?

Men det var ett bra samtal. Jag lämnade rummet stärkt och firade det med att dricka en extra kopp kaffe.

Återigen ett träningspass idag och imorgon ska jag ta ett till. Sen får det räcka i några dagar. Tänkte ta ut mig totalt nu inför lördagen då jag och sambon ska på spa.

Kommentarer
Postat av: Branting

Pu-samtal kallar vi det. Personlig Utveckling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback