The Thing i min hals

Igår eftermiddag började jag känna av en klump i halsen. Och, nej, det var inte av sorg för att Premier league är slut eller för att jag saknade sambon. Eller, jo, jag saknar min sambo, men inte så att jag har en klump i halsen för det. Det var något tråkigare än så. Jag börjar ana en sjukdomsbild. Tog en liten whisky igår hos B för att försöka kväsa dem elaka bakterierna och sen försökte jag sova.

Det gick inte så bra.

Gick upp halv ett, smått frustrerad, gjorde ordning lite varm mjölk med honung i och sen tog jag mig an sängen igen. Det gick lite bättre. Vaknade halv sex och kunde sen inte sova om. Så nu sitter jag här på jobbet, lite trött, med en klumop i halsen och nu känns det som att bihålorna börjar få sin späkning snart.

Men jag har köpt ett par nya skor! Klarblåa Cheap Monday. Jättefina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback