Sitt kvar och se glad ut!

Under denna hälsovecka, så hade vi ett antal stationer den här eftermiddagen där eleverna kunde välja att delta i. Det var vattenrugby, aerobics, simmning och nån till. Till dessa stationer hade en arbetsgrupp placerat ut personal för att finnas där och se till att alla hade det bra.

När mailet kom ut med arbetsordningen letade jag förgäves efter mitt namn. Jag fanns inte med och av detta kan man tolka ut flera olika alternativ.

1. Jag var överflödig - stationerna var redan utfyllda och det behövdes inga fler.

2. Jag glömdes bort - jag gör inte så mycket väsen av mig så att man knappt vet att jag existerar.

3. Jag behövdes på arbetsplatsen - man vet aldrig vad som kan hända här på arbetsplatsen när alla är borta.

Nåväl, jag kunde iallafall få lite tid över till att planera lektioner som ändå inte blir av och ställs in för att klassen ska ha en utflykt och koppla av efter en "hård och arbetsam" termin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback