Present som betyder något?

Ibland blir man överraskad. Speciellt om man arbetar på en skola, och det betyder att det inte finns ett vinstintresse,så förväntar man sig väldigt sällan att man får saker. Men nu har jag turen att jag jobbar på en statlig skola, som antagligen får lite mer beskärd del pengar än vad majoriteten av kommunala skolor får.

Så jag satt i godan ro i personalrummet och smuttade lite försiktigt på det heta kaffet. Chefen kommer förbi med två lådor, öppnar det ena, plockar ut en ask och ger den till mig. Jag granskar den och finner att jag har fått en stegräknare. Givetvis, som den nyfikna natur jag är, undrar jag över varför vi får denna fina sak. En del av friskvården, säger han och fortsätter med sitt tidiga jultomtande.

Jag sitter och klurar fortfarande på om detta är något tecken inför loppet ikväll....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Var det inte så att din söta sambo ville ha en stegräknare? Så presenten kunde väl ha blivit bättre!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback