Mycket spel igår...

Jag gjorde mer sånt förr. Frolfa eller spela frisbeegolf i lekmannatermer. I fjol kastade jag inte en enda disk, men nu hängde jag med B,P och M ut till Universitetsområdet och kastade lite. Det gick ganska hyfsat, klarade mig bra från de värsta missarna och slutade på en hedrande andraplats efter ointagliga B.

Därefter en mättande pizza och bara sådär bestämde vi att ta ett parti poker. Det gick inte lika bra det. Tredjeplats av fem spelare och jag åkte ut på en fifty-fifty-duell. Inte så mycket att göra åt. Det är nästa helg jag ska ha flyt, inte nu.

Idag känns det som en söndag, fast det är bara lördag. Undrar om det är ett bra tecken eller inte. En lugn dag ska det bli. Slappa fram till eftermiddagen och sen ut nånstans och kolla på FA-cupfinalen mellan Manchester United och Chelsea. Svårt att hitta ett lag i den matchen att ha sina sympatier. Båda förknippas med djupt antagonistiska känslor, så jag får helt enkelt se fram emot att se bra fotboll och muttra över att Cristiano Ronaldo filmar och att Didier Drogba bara gnäller på domaren hela tiden. För såna saker gör ju aldrig mina favoritlag......

Kommentarer
Postat av: Madzia

Gör "aldrig" dina favoritlag det? Du kanske är lite väl hemmablind så du ser inte om dom faktiskt gör ngt som folk kan irritera sig på? :P Bara några veckor till o sen behöver man inte bry sig om det är en vardag eller om det är helg då är man ändå ledig heela tiden! :D Skönt ska det bli! Ha en skön söndag där uppe i Örebro! (Är i Gbg)

Postat av: Madzia

du...ditt blogg misstänkte mig oxå för att vara spammare... kanske bra för dig o veta att den "blockar" alla som skriver hos dig :P

2007-05-20 @ 11:47:32
Postat av: Tobbe

Mina lag håller inte på med sånt fuffens.... :)

2007-05-21 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback