Inställt? Jamen, då kommer jag!

Idag var jag lite osäker över om jag skulle över till en kompis på kvällen. Dels för att jag var lite seg och dels för att jag ville kolla på Planet Earth och han hade annat i tv-planeringen. Sa att jag eventuellt kunde komma förbi en stund och sen dra hem innan programmet började.

Vid lunchen idag fick jag ett smäktande sms från honom där han, i stort sett, bönade och grät för att jag skulle vara hos honom längre än en dryg timme. Klart att man måste ställa upp när det är ett sånt allvarligt läge.

Sen bidrog det också till att Planet Earth var inställt på grund av nån semifinal i Eurovisionschlagern.

Kommentarer
Postat av: Johansson

meeeh!!

2007-05-11 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback