Avdelning; Inte den skarpaste kniven i lådan.

För ett drygt år sen satt jag och läste tidningen. En annan pratade i telefon om någon och påkallade min uppmärksamhet. Hon frågade om jag kunde nämna en exempel på en person som gör samma misstag om och om igen hela tiden och lär sig aldrig av dem. Jag lyfte blicken över tidningen, tittade bort och undrade ett par sekunder. Linda Rosing, sa jag och fortsatte att läsa tidningen.

Nu när jag läst den här 
artikeln, så undrar jag faktiskt om det verkligen är sant. Kan man säga så? Det går väl inte? Kan man börja med att outa att man gör slut med sin man, som man redan har gjort några gånger, och sen avsluta med att säga - Nu vill jag göra porr. ?

Det kan ju inte vara sant. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback