AIK, AIK, AIK, AIK, AIK, AIK, HEJA HEJA AIK!!

Det hör till att man får lite pikar för att man är AIK:are.

Orsaken är väl helt enkelt att AIK är ett lag som man antingen älskar eller hatar. Det finns inget mellanting. Så speciellt efter en derbyförlust dyker alla upp och trycker sig mot mig för att påminna om nederlaget i måndags.

Det är sånt man får ta. Men en sak kan man aldrig ta ifrån oss. Vår kärlek till laget. Klicka på
länken och njut. Och skicka gärna en länk tillbaka när ni hittar era bonnlagstifos som kan matcha.

Förresten, Niklas Sandberg blir utlandsproffs i Rumänien! Ytterligare ett bevis på att Allsvenskan är ett u-land i fotboll....

Kommentarer
Postat av: Jacob

Ok jag erkänner jag är inte AIK:are men de första fem minutrarna av det tifo får man ståpäls (som Gunde skulle sagt).
Sen tänds de bengaliska eldarna och den magiska känslan är borta. Så onödigt.

2007-05-30 @ 11:46:48
Postat av: Tobbe

Det lustiga är att Svenska fotbollsförbundet brukar outa med att bengaliska eldar är otyg - (och jag håller med, för det mesta, ibland kan man faktiskt arrangera pyrosäkerhetsmässigt sätt), men på deras årsbok för ett par år sen hade man en omslagsbild på ett tifo med....., bengaliska eldar..... =)

2007-05-30 @ 15:08:06
Postat av: BigB.

Åhh vad härliga bilder!!! Sen kan man ju undra hur boysen kunde få in alla bengaler om det inte var tillåtet att tända de iomed tifot, jag undrar jag...

Postat av: M.

Läser du SvFF årsböcker? Alltså mer fotbollsnörd än vad jag trodde...

2007-05-31 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback