Väderstress?

Det är ju jätteskönt att vårvärmen har kommit hit. Men kan inte den vara lite mer konstant? Det är ju vinterkyla på morgnarna vi pratar om. Jag har två tröjor, jacka, mössa och vantar på mig när jag cyklar till jobbet och fryser ändå. Sen dröjer det bara ett par timmar innan jag måste ta av mig tröjan för att det blir så varmt. Sen har man lite sysslor under hela dagen och på kvällen ska man förmodligen förflytta sig. Då är det bara att pälsa på sig igen för temperaturen har återigen sjunkit mot nollstrecket.

Jobbigt det här.

Arbetstress har mna ju hört talas om, men finns det väderstress? Jag upplever det här som en aning stressande. Att ständigt oroa sig över vad man ska ha på sig och att det ska tajma in med vädrets nycker. Vart kan man vända sig till för att reda ut det här? SMHI?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lugn Tobbe, det löser sig ju längre våren kommer!

2007-03-27 @ 13:03:00
Postat av: Tobbe

Förhoppningsvis väldigt snart då... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback