Taxi alla gånger!

Gårdagskvällen var trevlig. Det var gott att komma ut bland folk och se att människor fortfarande har två ben och ett huvud. Maten var ypperlig och till sist åkte vi taxi hem till mig. Det var nästan lite provokativt att åka taxi av någon anledning. Det var några som tyckte att det var slöseri med pengar och att det vore bättre att ta bussen istället.

Smaken är väl som baken, men jag föredrar att lägga ut lite extra för att från dörr till dörr bli säkert transporterad och slippa sällskapa med folk man helst inte vill sällskapa med. Och så hade vi inga busskort heller. Eller, jag hade, men man kommer inte så långt med 2 kronor kvar på kortet.

Dagen har varit lugn. Blev frustrerad över en dålig fotbollsmatch och önskade att hockeyn skulle ta slut. Givetvis blev det förlängning, men det varade bara några minuter innan Modo satte punkt. Skönt, nu kan jag fokusera mig på att laga lite mat och sen förbereda mig inför morgondagen.

Ska ju ta bort stygnen imorgon. Det kommer inte att bli trevligt. Först ta bort tejpen med allt levrat blod, sen snitta bort stygn för stygn. Men det är väl bara ta sig an skiten. Om ni hör några vrål imorgon bitti i Örebro med omnejd, så oroa er inte. Det är bara jag som skriker av smärta.....

Kommentarer
Postat av: Sara

stackare inte kul med operation å stygn å grejer. Men jag skall hålla tummarna för att det ska gå bra med stygnen/ Sara

Postat av: Tobbe

Tack, det gick bra - dina tummar gjorde susen! =)

2007-03-19 @ 13:36:47
Postat av: Sara

he he bra det=)

2007-03-20 @ 15:01:54
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback