Ont i röven

Intensiv helg. Efter samvaron med grabbarna på kvällen cyklade jag hem till tjejen. Precis utanför hennes hem såg jag inte blankisen och vurpade rätt rejält med cykeln. Först låg jag där en stund och tänkte bara att jag var en riktig klantarsel. Sen började jag känna efter och aj. Men som tur var, var det mest mjukdelar som tog emot de värsta smällarna och min ena skinka stoltserar nu med två fina blåmärken. Armbågen ömmar lite grann, men det är sånt som går över rätt så snart.

Dagen började med lite ömmande delar och huvud. Träffade grabbarna igen för att åka till relaxen. Äta och dricka gott. Hann med en tur till äventyrsbadet och likt gamla gubbar förfasades vi över de vildsinta vattenrutschbanorna och forsbadet. Man kunde ju göra sig illa och min ömmande armbåge fick några ömmande smällar till. Sen ska vi inte prata om röven. Kan knappt sitta nu.

På vägen hem skulle jag köpa lite mat och upptäckte att jag hade tappat bort sedelklämman, där jag hade pengar, bankkort och körkortet. Helvete var ett av de snällare orden jag tänkte just då. Jag cyklade samma väg tillbaks till relaxen och synade noga vägen för att hitta en borttappad sedelklämma. Kom tillbaks till relaxens reception och fick ingen feedback om en upphittad sedelklämma. Kollade återigen platsen där jag hade cykeln och där hittade jag den! Ibland ska man ha tur!

Nu ska det bli skönt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback