Mitt dilemma för ikväll

Nu när jag har nästintill klarat av dagens arbete och planeringen för morgondagens arbete, så kan jag fokusera mig på hur jag ska lösa kvällens dilemma. Ikväll står Liverpool mot Barcelona som är piskade att vinna för att kunna ta sig vidare i Champions league. Det räcker i stort sett med att förlora med 1-0 för Liverpool och ändå kunna gå vidare. Men det är inte själva problemet. Problemet är att matchen visas i en sån obskyr kanal som Viasat sport och som ingen av mina vänner har.

Det tycker jag är lite taskigt - jag bistår ju ändå med alla matcher från Canal plus, men det är ju bara min åsikt.

Så jag ska nu ringa runt till de halvtaskiga sportbarer som finns här i stan. O'Learys har inte kommit igång än. (Och det verkar dröja ett tag - av att bedöma det man kan se bakom de uppsatta pappersrullarna) och de som finns kan bara visa en match i taget. Och samtidigt råkar en viss Zlatan spela en helt betydelselös match mot Valencia. Av någon outgrundlig anledning visar man den matchen i TV6 och det har ju alla. Nästan.

Jaja, ska ringa runt nu. Nu slutar jag säga "Heja Pool", för varje gång har det slutat med förlust. Men, vänta nu.. Visst räknas det inte om man sätter in citationstecken?

Kommentarer
Postat av: Johansson

Jag sa ju att Klaras visar olika matcher.

..är pretty sure att dom visar bägge.

2007-03-06 @ 16:21:17
Postat av: oscarH

sopcast kan vara ett alternativ (googla för mer information).

2007-03-06 @ 18:51:20
Postat av: BigB.

Men det löste sig ju till slut även om man inte fick titta =D
Oscars förslag är väl tänkvärt för framtida duster...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback