Jo, jag lever.... Tror jag...

Igår var en sådan dag då man knappt hinner med sig själv. Rivstart på morgonen med jobbet, sen träning direkt efter. Hem för att käka och duscha. sen vidare till Strike för att dels lyssna på föreläsning av Johan Hammarström som har flugit Jorden runt och uppmärksammat världen om hörselskadade. Därefter en halvtaskig buffé och till sist bowling. Hem sen för att packa och sen till tjejen. Halv tolv var klockan då och jag kastade in handduken och somnade på stört.

Vaknade och sen till tågstationen för att åka till Stockholm. Är hemma hos morsan. Bara ta det lugnt och imorgon ska jag på utbildningsdag för årsmötet nästa månad.

Tur att man ska opereras på måndag, så man hinner vila lite.....


Kommentarer
Postat av: P

ah,just ja.Var dte inte reportage om honom på tv eller något för ett bra tag sen? Skulle flyga med ett sånt därnt litet flyg,och utbildade sig för att få flyga det själv.Har ett vagt minne om det.Lycka till imorrn :) /P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback