Jag är nog en strulig kompis..

Det är nog inte lätt att vara kompis med mig. Det visades sig sannerligen idag. Först hade jag sagt att jag skulle sällskapa med grabbarna ikväll för att kolla på fotbollen. Men andra planer dök upp och jag var tvungen att säga att jag inte kunde vara med. Men det visade sig igår kväll att planerna föll om intet, så jag kollade idag vad som skulle hända ikväll och meddelade att jag skulle hänga med.

Kom hem vid fem-tiden, lagade mat och åt en rejäl middag. De få sömntimmarna, arbetsdagen och måltiden tog ut sin rätt och jag somnade. Eller, jag toksomnade. Vaknade med ett ryck och såg att klockan närmade sig matchstart. Att ta sig i kragen, samla kraft och bege sig iväg lockade inte så värst. Med en kraftansträngning lyckades jag skicka ett sms och säga att jag inte kommer.

Lite strulig kompis är man nog...

Kommentarer
Postat av: M.

vilken svikare!! ;-)

2007-03-28 @ 23:06:18
Postat av: Askungen

Ibland får man strula till, men inte alltför ofta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback