Inte mycket som händer

Det händer inte så mycket när man är hemma för jämnan.

Vaknar. Känner av halsen. Tar min medicin. Mår lite illa. Äter frulle och kollar på ett avsnitt av Scrubs. Får infernalisk ont i ryggen. Beror säkert på allt säng- och soffliggande den här veckan. Försöker stretcha och sträcka ut ryggen. Känns lite bättre. Nya Offside har kommit. Yes! Brygger kaffe och smuttar när jag läser det nya numret som har mycket om kommande Allsvenskan. Börjar kännas. Bara tre veckor kvar. Ok. Vad ska jag göra nu? Spela lite FM? Oj, tjejen ringer. Pratar en stund. Kommer överens att höras lite senare för att bestämma vad vi ska göra i kväll. Hon tycker att jag borde komma ut en sväng i det fina vårvädret. Ingen dum idé. Får se om jag omsätter det i praktiken. Krävs en kraftansträngning för det. Ska iallafall försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback