Gnäll, gnäll, gnäll....

Det är svårt att sova när man har ett färskt ärr på halsen. Jag kan inte ligga på sidan för då dras det i ärret. Jag kan inte sova på magen för då trycks ärret ner på kudden och så har jag alltid haft en antiattityd mot att sova på rygg. Min sämsta sovställning. Det ger inte så många variabler kvar att sova då.

Har käkat lite fil och ägg i morse. Allt som slinker ner i halsen gör ont. Läkaren hade skurit bort cystan och dess källa som ledde in mot svalget. Om det inte hade tagits bort där,så skulle cystan med största sannolikhet komma tillbaka och det vill man ju inte. Ganska meningslöst att operera då. Så man skar bort det och sydde med ett par stygn i halsen, därav halsontet. Och för att spinna på klagomålen så har jag fått fantastiska stoa blåsor på tungan. Ingen aning varför, men det har nog med att göra när man tafsade på min svalg.

Nu är jag ordentligt kaffesugen. Skiter i om det gör ont....

Kommentarer
Postat av: Linda

lidande :/ avundas dig inte.

Postat av: Tobbe

Nej, inte jag..... heller....

2007-03-15 @ 10:52:43
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback