Finansiera min sjukskrivning

Man får ta till olika saker för att låta tiden gå. Man förlorar ju lite pengar när man är sjukskriven, så jag förösker finansiera bortfallet med nätpoker. Det går bra. Har vunnit 10 dollar hittills idag, så jag tjänade in en halvtimme idag.

Gick en promenad. Det gick sådär. Blev trött rätt så fort och jag var ganska slut när jag kom hem. För en promenad! Där ser man hur lätt man förfaller när man är hemma några dagar. Tur att det går fort att komma igen,. så det är bara att träna igen så fort man får göra det.

Ringde till vårdcentralen och bokade tid för att ta bort stygnen. Tidigt på måndagsmorgonen, så man kan ta sig an resten av dagen och veckan utan synliga stygn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback