Ett snabbt inlägg....

Det var ju inte så kul att Pool fick stryk av Manchester United i slutminuterna. Att det ska vara så svårt att slå dem -jag fattar inte! Varenda gång är det så. Pool dominerar matchen, men får inte in bollen och släpper in ett skitmål i slutminuterna. Varenda gång!

Nåväl, vi gick ut några grabbar och käkade på Pacos. Inte lika nöjd med maten som jag brukade vara. Om man till exemel beställer in Buffalo wings, så förväntar man inte att få kycklinben så att säga.

Sen ut på krogen för några öl och nu ska vi efterfesta hos en kompis som lyckligtvis bor i samma hus som mig. Det är därför jag hinner uppdatera. Ska egentligen bara in och hämta några öl och sen fortsätta festa. Ändå måste jag in och blogga.

Bara för er. Bara för er.....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Självklart!!! Bara öfr oss ;)

Postat av: pepo

Tackar och bugar. ;)

2007-03-04 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback