Ett kall

Det blev inget utetittande på fotboll. Istället drog jag hem till M för att kolla på Valencia-Inter och fick uppdatera mig om Liverpool och Barca på nätet. Det slutade gott, trots insläppt mål. I de darrande slutminuterna tänkte jag på att man är egentligen inte klok att man håller på så här. Att riskera få hjärtattack bara för att ens favoritlag kan åka ut i Champions league.

Men, det är ett kall. En hängivelse. Man fröjdas och lider med sitt lag. In i döden. Är man inte där, så kan man aldrig förstå och det begär jag inte heller. Bara ni låter mig vara i fred när det är slutminuter och jag bara vill dö av nervositet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valencia-Pool i final! Det vore nåt...

2007-03-06 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback