Det börjar dra ihop sig

Dagen lektioner avverkade. Ska ordna lite papper och sen våga mig mig på att dra hem ett par timmar tidigare, så jag kan fixa lite hemma innan jag drar till Stockholm för en styrelsehelg.


Det börjar dra ihop sig för en ganska omvälvande sak för mig. Svårt att greppa hur allt kommer att bli, men det ska nog ordna sig. Det är väl i och för sig ganska naturligt att vara lite nervös och orolig för en sak man inte riktigt vet hur allt kommer att bli. Men jag vill bara komma till skott och verkligen göra det. Därefter är det bara att anpassa sig och se till att allt blir så bra som möjligt.

För det ska jag se till att det blir.

Fan vad jag ska kämpa....


Kommentarer
Postat av: Malena

Hej!
Har du hört talas om Gratisgenerationen?
Jag har precis fått hem mitt presentkort på 500 kr på MQ, Som jag förtjänat utan någon större ansträngning. Hoppas snart att även presentkortet på IKEA på 1000 kr kommer snart.
Läs mer i inlägget på min blogg så får du veta hur även du kan få gratis gejer.
MVH M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback