Vad är det för fel på min mage??

I dessa tider brukar det vara oerhört stressigt. Det är massor med saker som ska avslutas och dessutom förberedas inför den stora finalen - skolavslutningen. Men i år har jag avstått att vara med och arrangera skolavslutningen och helt plöstligt har jag hur mycket fritid som helst. Inte riktigt kanske.

Sambon ska ju ta examen imorgon och det är där jag får ägna mina stunder åt. Ikväll ska det lagas mat som fan och dessutom göra ordning logistiken för själva mottagningen.

På jobbet har det varit lugna dagar. Ute hela dagen imorgon och konsekvenserna av det har varit lätt brända axlar och konstaterande att jag suger i boule. Och att det inte spelar någon roll vad jag spelar. Jag blir ändå lika förbannad varje gång jag förlorar.

Idag har vi städat och bytt klassrum. Vilda diskussioner har först om hur klassrummet ska se ut och vilka affischer som får tillåtas sättas upp. Jag har sanktionerat AIK och Liverpools fotbollslag. Inga andra lag får sättas upp. Dessutom diskuterades det om modeller och ifall det var ok att ha kille med magrutor uppe. För min del handlar det om lika mycket objektifiering av en man som en bild på en lättklädd kvinna. Så jag och min kollega har satt hinder för det. Men att det var ok att ta bilder av våra pösmagar och sätta upp dem. De var inte riktigt begeistrade över den idén av någon anledning.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gratulera sambon till examen :)

Postat av: Anonym

Hur går det med bloggandet?

2007-06-17 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback