Något fel med dubbelsängen

I natt sov vi för första gången i en egen dubbelsäng, men jag tror att det är något fel på den. Två - tre gånger vaknade jag i natt av att jag låg på hennes sida. Hur kommer det sig att jag kommit dit?

Jag tror bestämt att dubbelsängen lutar.

Annars var den jätteskön att sova i. Den är hård. Men det ska den vara. Jag gillar inte mjuka sängar som gör att man ligger som en uppåtvänd C. Eller nedåtvänd, beror ju på hur man ligger. Dubbelsängen passade in precis till sovalkoven. Både jag och sambon har ungefär 20 centimeter var tillgodo att gå på sidorna. Jag har redan gått in med en tå på sängstommen. Det var inte skönt. Men det uppväger med att man kan sträcka ut sig ordentligt utan att riskera väcka någon annan.

Ja, förutom det att dubbelsängen lutar så att jag hamnar på hennes sida hela tiden.

Kommentarer
Postat av: pepo

Visst dras du till hennes värme även i omedveten... ;) Kanske är du mindre självständig och börjar bli beroende av hennes närhet? :P

2007-06-05 @ 09:37:37
Postat av: piggelin

Mysigt att vara mer närmare tjejen än vara i sin sida av sängen?:-)

Postat av: Branting

Är man van vid en 120cm säng och värmen från den andre så dras man nog dit hur bred sängen än är ;)
Att slå tån i sängstommen är nog det värsta som finns, bered dig på blå tår framöver :P

2007-06-05 @ 22:05:08
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback