Inte än..

Har inte fått resfeber än. Har packat det mesta nu. Tog sambons rullväska istället för min hockeytrunk och det krävdes mer av mitt organisatoriska sinne. Fast det här gången är jag mer medveten om vad för kläder som krävs därnere efter min tour i Spanien och Turkiet förra somaren.

Tröjor och jeans går fetbort när man är därnere. Alldeles för varmt. Man bär skor enbart vid finare restaurangsbesök, vilket betyder att man klarar sig på två-tre par strumpor. Annars är det sandaler som gäller. T-shirtar, t-shirtar, pikéskjortor, kortärmade skjortor och t-shirtar är det som gäller. Man svettas en hel del och det går åt såna. Två badbyxor. Det är inte världens skönaste känsla att dra på sig ett par blöta badbyxor.

Och så vidare. Funderar om jag ska dra en vända till stan nu och fixa ett par smågrjer eller låta det vara. Har inte bestämt mig än. För egentligen är det bara två saker som man måste ha med sig när man reser, allt annat kan man fixa därnere.

Pass och kortet...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur länge ska du vara borta? En månad ;) och hur svårt är det att veta vad för typ av kläder man ska ha med sig till medelhavet sommartid? Annars önskar jag dig/er en trevlig resa, ska själv till Turkiet om 1.5 vecka, vi kanske möts på flygplatsen ;)

Postat av: Branting

Pass, piljetter och pengar :P

2007-06-27 @ 13:21:09
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Ja, biljetter kanske..... =)

2007-06-27 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback