Enkel kille med enkla behov

Det var svårare än vad jag trodde att hitta badbyxor. Jag är en enkel kille med enkla behov. Jag behöver inte badbyxor med spräckligt mönster eller feta logotyper. Ett par enkla enfärgade badbyxor är rätt för mig. Men såna var inte heller lätta att hitta och när jag väl fann, så var det ändå inte rätt. Ni vet, det ska kännas rätt också. Inte bara se rätt ut. Så min sökning får fortsätta. Förhoppningsvis finner jag ett par innan Turkiet-resan.

Nåväl, det blev lite sent igår. Olika saker hände och en bil fixades för att transportera mig och sambon till Väddö senare ikväll. Som tur är, så är det den sista arbetsdagen idag. Jobba bort lite grejer och sen sju veckors skön semester. Semester!

Kommentarer
Postat av: Branting

Varför finna ett par INNAN resan och inte PÅ resan?? Jag kör mina slimmade Salming o sen hittar jag förhoppningsvis ett par långa på basaren :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback