Sammanfattning för en vecka.

Tillbaka.

Lite kort vad som hände;

*Sol hela veckan

*Bad hela veckan

*Det är svårt att kliva upp på en badmadrass i poolen.

*Det är ännu svårare att vända.

*Likadan restaurangmat hela veckan vilket medför;
1. Ingen restaurangmat på ett bra tag nu
2. Ingen pommes frites på ett riktigt bra tag nu
3. Samma förrätt sju gånger av sju.
4. För sjutton - variera er därnere!!


*Mycket öl som var mycket lättdrucken

*Magsjuka två dagar. Mixad grill - inte bra!

*När jag inte är med, så går det tydligen bra att flörta

*Att en Margarita Sallad Special är en klockren Club Sandwich. Med pommes frites.

*Stieg Larsson är en sjusärdeles författare

*AC på nätterna kan vara en riktig frostbitare

*Man missar mycket vad som händer i omvärlden. Torres till Liverpool! AIK vann mot Trelleborg!

*Borta bra, men hemma är alltid bäst!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Det kunde varit en recension av min senaste resa... :-)
Hade blivit mer förvånad om det passades på att flörta när du var med?!

Postat av: Tobbe

Haha!
Mina reskamrater tycker antagligen att jag är en repeller när det gäller att gå ut och flörta med tjejer, eftersom jag inte har "drivet" längre nu när jag är sambo och tillfreds med livet.... =)

2007-07-05 @ 09:42:56
Postat av: Johanna

Några tips om vad göra i Alanya?

2007-07-05 @ 18:40:17
URL: http://typjohanna.blogg.se
Postat av: Tobbe

I själva Alanya finns det kanske inte så mycket att göra, men man erbjuder många olika utflykter som rafting, båttur, olika sightseeing. Kan vara skönt att ta en sån dag som avbrott till allt solande vid hotellpoolen. =)

2007-07-05 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback