Mysteriet med tuben

Det tar ett par dagar att komma igen efter att ha spenderat ett dygn tillsammans med grabbarna och några öl i sig. Det var supertrevligt och hade alla tillbehören för att det ska bli lyckat. 1. Grill. 2. Brygga. 3.Öl. 4.Poker. Fast pokern spelade vi inomhus ifall någon undrade.

Bara en sak konfunderade mig rejält efter detta dygn. Min örondroppstub var av någon anledning oerhört ihjälklämd efteråt. Antingen så tog någon och klämde den rejält utan min vetskap eller, mer troligtvis, tog jag mer än två droppar när jag skulle droppa på morgonkvisten innan sängdags. 

Igår kväll var jag ordentligt trött efter att ha sovit på en soffa och tog det lugnt med sambon framför teven. Fastnade för filmen I faderns namn och har en funderare efter att ha sett filmen - Daniel Day-Lewis. Vad gör han nuförtiden? En högklassig skådespelare.

Idag har dagen ägnats åt frisbeegolf och min vana trogen så kastade jag bort min väns frisbee i vattnet. Jag måste säga att jag beundrar vännens tålamod och generositet att han fortfarande lånar ut sina dyrbara diskar till mig. Förutom det så gick det hyfsat bra. Kom på delad förstaplats, trots skamlösa försök av den anra vinnaren med att sabotera mina kast. Så egentligen ser jag mig själv som vinnare. Så det så.

Imorgon ska jag samla vuxenpoäng.

Kommentarer
Postat av: Johansson

bittra ursäkter, bittra ursäkter.

2007-07-23 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback