Jag bekänner!

Det har inte undgått någon att jag har varit lite småkrasslig i veckan. Magbesvär, förkylning och hosta. Av någon anledning verkade det som att det var osedvanligt smittande bakterier. De jag har umgåtts med har en efter en stupat i vertikala lägen i fosterställningar och skrikit om nåd.

Två vänner och så min sambo har drabbats av den livsfarliga Tobbert-bakterien. Iallafall, så påstår de att det är mitt fel att de har blivit sjuka. Det kan inte tänkas vara dåligt immunförsvar hos dem eller så får jag ta den komplimangen att mina bakterier är ena riktigt rejäla smittobärare!

Nu ryktas det om gruppstryk och att jag ska drabbas på grund av mina vänner inte har något bra immunförsvar och att det ska hända idag innan vi ska på bio och kolla på jättelika bilrobotar. Jag får ta med mig mitt knogjärn för försvar.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Anfall är bästa försvar: efter att ha slagit dom blodiga, se till att hosta i deras sår...

Postat av: oscarh

Är det virus eller bakterier? tobbertarna alltså, inte bilrobotarna.

2007-07-16 @ 12:35:23
Postat av: Tobbe

Bättre så, kanske. Mina tobbertar är nog bakterier, sparar det bästa till större uppgifter.

2007-07-16 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback