Fortfarande äckligt och manlig kommunikation

Återbesök hos läkaren som konstaterade att det såg bättre ut i hörselgången, fast han ville att jag skulle fortsätta med örondropparna några dagar till för att få bort dem sista inflammerade områdena. Jag hjulade inte precis av glädje när jag hörde det. Men det är bara att droppa ihop och stå ut med rinnande öra.

I eftermiddag ska jag iväg till en kompis sommarstuga tillsammans med några och vi ska göra mest som grabbar brukar göra på en sommarstuga. Grilla och dricka öl. Prata tror jag inte att vi kommer göra så mycket. Vi ska mest stå vid grillen och humma lite. De ord som kommer höras är väl typ; skål, var är ölen? mat, öl? öl, öl!


Mer än så behövs det inte för att kommunicera.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Fan du måste visa oss hur man hjular ikväll!!! Så har vi nåt att snacka om ;)

Postat av: Tomas

Ibland önskar man att kvinnor förstod den manliga tystnaden. Allt behöver inte sägas, det räcker att finnas.

2007-07-20 @ 17:55:08
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Johanna D


Tomas: Tja, annars finns det ju vissa andra icke-rumsrena metoder att få tyst på oss kvinnor. *Flinar* Förlåt Tobbe,kunde inte låta bli att kommentera... är ju kvinna! :P
Jag hoppas i övrigt du kryar på dig T!

2007-07-22 @ 00:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback