Det ena efter det andra

Min stund i Turkiet gav mig mer negativa konsekvenser än vad man kunde tänka sig. Först var det ju magsjukan, sen fick jag vagel i ena ögat och därefter var hjag förkyld med feber och hosta som följd. Sen förra veckan har jag haft besvär med ena örat. Det har ömmat och efter en vecka besökte jag läkaren som ordinerade örondroppar på grund av att hörselgången var irriterad. Jag frågade hur det kom sig att den har blivit iriiterad och det kunde bero på att man har badat mycket i klorvatten till exempel.

Turkiet......

Det ska mycket till att jag ska återvända dit som turist numera.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch, självförvållat. Majoriteten av turist-sjukhus-besöken när jag var där, bestod av folk som bara badat i poolen och fått problem med öronen... Tur att jag kom och ordnade upp statistiken lite ;)

2007-07-18 @ 09:07:10
Postat av: Tomas

Min f.d. sambo fick en hjärnblödning i Turkiet, så... Bäst att hålla sig borta därifrån.

Postat av: Tobbe

Johanna; Ja tack att vi har sådana som du! ;)
Tomas; Ja, det är slut med Turkiet från och med nu....

2007-07-18 @ 16:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback