Ålderstecken i fredags

Man märker att man börjar bli gammal när man inte längre klarar av att åka tivoli. Åkte i fredags och det tog över en timme innan jag mådde bra igen.

Som tur var - var det inte bara jag som kände av såna ålderstecken.

Dessutom var jag lite bandidos och råkade förstöra en avspärrning till entrén för folkparken. Skulle kliva över ett sånt där rödvit avspärrningsband, tryckte ner det lite för att jag är ju inte lika spänstig längre och så sa det bara snapp och så var det avbrutet. Hade jag varit 15 år, så hade jag nog lagt benen på ryggen.

Men nu är man ju gammal och förståndig. Så jag tog banden, knöt ihop det provisoriskt och förhindrade en kommande bilparkeringskatastrof.

Sen fick jag tvångslyssna på Jimmy Jansson.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback