Vita huset

Vilken klasskillnad det är mellan den säsong av Vita huset som går nu på TV och den första som jag kollar på dvd. Varje avsnitt ger mig gåshud och jag minns när jag såg de första säsongerna att jag drömde om att själv stå där en dag. Ja, kanske inte just Vita huset, men i något departement. Eller en myndighet iallafall. Ja, till och med ett kansli för något förbund. Men, än så länge trivs jag med att jobba som lärare. Jag påverkar på ett sätt iallafall, även om det inte alltid känns så varje ögonblick.

Men, tillbaks till Vita huset. Jag kan ta att man inte kan ligga på topp hela tiden, men skillnaden är verkligen stor mellan de första och sista säsongerna. Det på tv, max två-tre avsnitt av sista säsongen har gett mig gåshud. Och nu på dvd, får jag rysa lite hela tiden av varje avsnitt.

Sjukdomsstillståndet är väl i samma fas. Dricker massa vätska och knaprar Alvedon. Nu ska jag fortsätta rysa lite. Det måste ju vara bra att liksom skaka av sig lite bakterier?

Kommentarer
Postat av: Johansson

West Wing de två första säsongerna, är det bästa som gjorts på TV NÅNSIN.

...men det visste du ju redan;).

2007-01-19 @ 14:37:26
Postat av: Tobbe

Joo, men desto större skillnad på kvalitet med de sista säsongerna..... =/

2007-01-19 @ 16:45:15
Postat av: J

Blir lätt så när man kör i så många år. De första sässongerna är alltid bäst när det gäller serier.

2007-01-19 @ 16:52:23
Postat av: BigB.

mja, håller inte med, kolla Simpsons, det blev bättre i mitten ;)
T: Är du säker påatt du inte frossar till då o då av sjukdomen och inet av vällustfyllda rysningar pga serien?? Har 1g alvedon om du vill ha, fast det kan vara farligt att knapra för många förstås :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback