Still in insomniac

Jag sov som en kratta inatt. Fortfarande. Ändå är jag inte så speciellt trött. Två veckors vila sitter i fortfarande, men den minskar i en rasande takt. Den här veckan får gå, sen måste jag kunna sova ordentligt.

Har planerat som en tok de här två dagarna och nu verkar det som jag har grepp om allt. Det gav mycket att man arbetade in lite planering innan jul. Ska fortsätta med den trenden framöver.


Däremot måste jag försöka komma på hur man får bukt med den ständiga sömnlösheten efter en längre ledighet. Att försöka vända tillbaks på dygnsrytmen innan man börjar jobba är helt lönlöst. Man är inte så disciplinerad klockan åtta en söndagmorgon - bara att stänga av larmet och snoozet och så sover man gott fram till elva.


Kommentarer
Postat av: BigB.

Ta en liten whiskey framåt 11 snåret, så somnar du garanterat lättare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback