Sockerchock

På julavslutningen fick jag en julklapp av mina elever. En stor chokladask. Jag glömde den på jobbet innan jag gav upp för året och fann den således här på arbetsrummet. Nu fyller den ett utmärkt syfte som sockerchock på eftermiddagarna då man kan känna sig lite slö. Ta en chokladbit vid halv tre, tre och du klarar dig fram till fyra.

Perfekt.

Nu har jag chokladbitar så jag klarar mig fram till påsk. Fast det beror ju på förstås, om man får ha sina chokladbitar ifred från glupska medarbetare.....

Kommentarer
Postat av: J

Du kan ju alltid bjuda dina kollegor på nån chokladbit så ligger du plus. :)

Jag själv föredrar att äta frukt på eftermiddagarna i stället.

2007-01-10 @ 16:03:04
Postat av: jacob

Jag tvivlar på att EN chokladbit räcker för en utarbetad lärare :-) Så choklad till påsk tvivlar jag på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback