Ska det vara så här hela veckan?

Intensiv dag idag. Först fick jag ett oannonserat besök av chefen som gillar att besöka lektioner då och då. Tur att man var väl förberedd och hade en sådan lektion som han kunde delta i diskussionen. Tänk om det var så att eleverna enbart arbetade självständigt. Det hade ju inte varit så kul att titta på. Eller om man själv höftade lite. Istället tyckte han att det var lite för hög nivå på min filosofilektion. Ja, siktar man mot stjärnorna, så hamnar man åtminstone på trädtopparna.

Därefter precis innan nästa lektion gick brandlarmet. Vår samlingspunkt vid sådana tillfällen är basketplanen som inte har plogats alls under snösäsongen. Vilket ledde till attt 150 elever och ytterligare personal fick vada ut i ett par decimeters snö och vänta där i 10 minuter innan vi fick reda på att det var ett falskt alarm.

Eftermiddagen innehöll sedvanliga lektioner och några möten som tog massa energi och jag avslutade dagen med ett intensivt träningspass på gymmet. Hem för att duscha och äta lite mat. Sen hem till tjejen och äta ännu mera mat. Nu sitter jag här, mätt och rätt så trött. Man brukar säga att som måndagen blir, så blir det hela veckan. Fy fan.....

Kommentarer
Postat av: BigB.

ärligt, säger man så om måndagar??
Min vecka kommer bli strålande med andra ord!!! :D

Postat av: Madzia

det där va ngt nytt för mig o det stämmer inte alls kan jag säga direkt! rätt soft dag o imo kommer jag ha arslet fullt från 8-17 :P

2007-01-29 @ 20:25:16
URL: http://www.nogg.se/madzia
Postat av: Tobbe

Men om era måndagar var lugna, så kommer det vara rena fiolspelet hela veckan för er..... ;)

2007-01-30 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback