Scrubsmaraton

Har under julhandeln kommit över de tre första säsongerna av Scrubs. Så nu betar jag av den första säsongen. Äter lite mellan avsnitten så jag inte tynar bort helt. Måste nog försöka komma ut lite. Ta en promenad, tvätta eller bara slänga lite skräp i miljöboden, så jag åtminstone ser lite dagsljus utan ett fönster emellan.

Som tur är ska några kompisar komma över i eftermiddag och förhindra mitt nydanande eremitliv.

Apropå Scrubs, fan vad bra den är. För det första är det otroligt skönt att burkskratten är borta och man själv får bestämma vad som är roligt. Sen är det en skön humor blandat med sköna klyschor. Jag kommer på mig själv gång på gång att jag bara ler hela tiden. Då är det en riktig bra sitcom!

Kommentarer
Postat av: Johansson

I don´t want scrub, a scrub is a guy who can´t get no love from me.

2007-01-04 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback